helaas geen foto´s dit keer :( - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu helaas geen foto´s dit keer :( - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu

helaas geen foto´s dit keer :(

Blijf op de hoogte en volg laura

15 Oktober 2013 | Sri Lanka, Negombo

Allereerst voor de gene die het willen weten. Het gaat super goed hier!! Ik heb het heel erg naar mijn zin! En natuurlijk super mooi weer :D En deze week, ben ik mijn camera halve tijd vergeten, of ik had hem niet bij de hand. Vandaar dat er dit keer geen foto's zijn.

Ik heb afgelopen week niet zo heel erg veel bijzonders gedaan. Maar dat komt deze week weer. Ik ga namelijk vrijdag en zaterdag mee op het tripje met de leraren. We gaan naar een heleboel dingen toe. Dat zul je volgende week wel lezen.

Maar even over de afgelopen week...

1 ding is heel zeker. Als ik iets wel als kiespijn kon missen was het regen. En afgelopen week heeft het donderdag toch staan regenen!! Nilu en ik stonden in de bus richting school en we bedachten toen dat we maar 1 paraplu hadden meegenomen. Probleempje dus.... toen we de bus uit kwamen maar heel snel de paraplu opengeklapt en toch maar met z'n 2e onder de paraplu naar de school toe. Komt er een windvlaag, En ja hoor, toen waren we doorweekt haha. Begon het ook nog kei hard te onweren :S echt super hard. Dat was me het avontuurtje wel haha. Vragen ze op school ook nog, vervelend he die regen ben je vast niet gewend. Ik gaf als antwoord, Nou bij ons regent het het halve jaar haha dus jawel ben het gewend hahaha

Ze hebben elk jaar een soort klein concert aan het einde van het schooljaar, en daar gingen we donderdag voor oefenen de hele dag. Dus hele dag geen lessen. Hele dag een beetje stilzitten en toekijken word je eigenlijk nog best wel moe van.

Gister was er een soort feestje op de school. En net op die dag vergeet ik mijn camera dan weer... er was ook een Koreaanse lerares op de school. En die ging gister afscheid nemen van de school, om weer terug te gaan naar Korea na 2 jaar hier. Dus voor de hele school zat ze op het podium met de directeuren en de vice directeur. Ik stond eigenlijk gewoon te kijken. Toen kwam de vice directeur me vertellen dat de directeuren me op het podium erbij willen hebben hihi. Ik voelde me belangrijk!! En zo ging het nog de hele tijd. Bij het buffet mocht ik bij hun zitten en met de foto zaten wij op de voorste rij in het midden op de stoelen haha. Echt super grappig.

Morgen lekker een dagje vrij, en dan donderdag nog les en dan is de schoolweek weer voorbij

Tot het volgende verhaaltje

  • 15 Oktober 2013 - 13:44

    Paps:

    Super verhaal ben kei trots op mijn wereldreiziger.

  • 15 Oktober 2013 - 13:55

    Tante Ans:

    Ha die Laura,
    Fijn dat jij ook een beetje regen hebt gehad, hier is het al twee tot drie dagen aan het regenen dus mopper maar niet en daar zal de regen trouwens wel warm zijn of niet?
    Fijn dat jij je daar zo super goed thuis voelt dus dan is het eigenlijk alleen maar genieten maar denk volgende keer wel aan je camera dan kunnen wij ook een beetje mee genieten.
    Hier is het echt herfst regen wind en alweer steeds vroeger donker, hoe laat is het bij jullie daar donker? volgens mij ook vroeg maar natuurlijk niet koud zoals hier
    Nou meisje succes maar weer en pas goed op jezelf !!!!
    Dikke knuffel van ons XXX

  • 15 Oktober 2013 - 17:25

    Tante Ine:

    Ja,ja, tussen de directeuren op de eerste rij, dan mag je je wel een beetje belangrijk voelen maar wel gewoon Laura blijven hè, want dat is net zo belangrijk. Jammer dat er geen foto van is maar mis je volgende kans niet, camera bij de hand! X tante Ine.

  • 15 Oktober 2013 - 19:18

    Mama:

    Hey meisje
    wat een belevenissen jammer dat je je camera niet bij had volgend weekend niet vergeten met je uitstapje wie weet wat je daar allemaal ziet en mee maakt een paar hele fijne dagen en tot het volgende verhaal knuffels en XX

  • 19 Oktober 2013 - 18:10

    Marion En Erik:

    Hoi Laura

    Wat een verhalen heb je al geschreven en wat al veel beleefd. Mooi te lezen dat je je er al zo goed thuis voelt. De schoolse situatie zal zeker heel anders zijn dan wij gewend zijn. Ook goed om dat eens te mogen ervaren. Hier begint het zoetjes aan herfst te worden. Al veel eikels en blaadjes opgeruimd. Gelukkig kunnen we nog wel lekker buiten zijn. De temperatuur hier is prima. Geniet nog van alles wat komen gaat. Wij zijn benieuwd naar je volgende verhaal.
    Lieve groetjes van Erik en Marion

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

3 maanden op reis in sri lanka.

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 11344

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 20 December 2013

Mijn avonturen in sri lanka

Landen bezocht: