en weer een week verder - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu en weer een week verder - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu

en weer een week verder

Blijf op de hoogte en volg laura

19 November 2013 | Sri Lanka, Negombo

Een nieuwe week dus weer een nieuw verhaaltje uit het zonnige Sri Lanka natuurlijk. Zoals elke week heb ik het natuurlijk weer heel erg leuk gehad.

Vorige week ben ik wezen winkelen met een lerares van school en Nilu. En shoppen daar word ik altijd vrolijk van. Ik ging dus ook maar al te graag mee. Toen we in een sieraden winkeltje stonden, want er moest een cadeautje gekocht worden (zeiden ze), zei de lerares van school ineens: ja wat wil je hebben zoek maar iets uit. Je bent zo leuke en lieve meid, ik wil je iets geven. Haha en dat laat ik me dus echt geen 2 keer zeggen he!!! Dus een hele leuke ketting uitgezocht met oorbellen. En ik ben er heel blij mee!

Vorige week vrijdag zijn we met het hele gezin en ome Jan en Hans naar een cafe geweest. Daar hebben we heerlijk gegeten en ook stiekem eigenlijk wel gedronken. Ook al drink ik natuurlijk nooooooit. Het was in ieder geval super gezellig en heb heel wat leuke foto’s. Ik had maar 4 wijntjes op en ik voelde hem echt hangen. Had er even niet bij nagedacht dat ik natuurlijk al 8 weken niet had gedronken. En ja dan slaat het net wat harder aan hihi oepsie.

Ik moest ook van de week mijn telefoon weer opladen. En da koste me wel ff 300 roepees. Nou ben ik verdorie weer bijna 2 euro armer. Hihi. Zo kan ik nog eens opladen.

Gisteravond dacht een kikker ook even heel erg leuk te zijn volgens mij. Ik loop heel rustig naar mijn kamer om mijn fototoestel te gaan pakken. Doe de deur open…… springt er recht voor mijn neus een kikker weg mijn kamer in. Nou ik denk dat de hele buurt ervan heeft kunnen mee genieten. Haha ik schrok er zo erg van dat ik spontaan begon te gillen. En mark vond het allemaal natuurlijk weer heel erg grappig. Nilu heeft de kikker gelukkig daarna onder mijn bed uit weten te halen en de deur uitgejaagd. Ze was echt de held van de dag. Wie weet hoelang die kikker al in mijn kamer zat. Bahbah dat wil ik gewoon niet weten.

Straks ga ik nog lekker een king coconut proeven. Dat is een grote gele kokosnoot en daar zit heel zoet sap in. Tenminste dat is wat ze mij hebben verteld. Ik ben benieuwd.

Dat was het alweer voor deze week. Tot de volgende!!!

  • 19 November 2013 - 12:04

    Marij En Peter:

    Hoi Laura, je blijft toch wel huisdieren houden.
    En ja zo zie je maar weer wat alcohol met je doet!
    We hebben nu je foto's gezien in je mooie outfit, en van de klas, leuk al die kindjes in dezelfde kleding.
    geniet maar van het warme weer, want het gaat hier nu kouder worden.
    groetjes vanuit Heesch

  • 19 November 2013 - 14:37

    Marielle:

    Zusjeee!! Oh! Ik ben jaloers! T klink allemaal zo leuk en t is daar zo lekker warm! Hier is koning winter aangekomen, dr is nog geen sneeuw maar tvis wel gruwelijk koud! Nou, geniet weer van je nieuwe week! Xx

  • 19 November 2013 - 20:24

    Tante Ine:

    Een lekker warm verhaaltje doet me goed, heerlijk genieten voor jou daar in Sri Lanka maar wat gaat de tijd vlug, pik alles mee wat je kunt om van het land te kunnen proeven en wat een fijne mensen heb je daar getroffen om zo je stage te kunnen doen is een groot geluk!! groetjes en een dikke kus van tante Ine.

  • 19 November 2013 - 20:29

    Linda :

    zuster,

    klinkt weer allemaal super gezellig! wat ontzettend lief dat je die oorbellen enzo kreeg! en hoe smaakte de kokosnoot? Ik heb ooit wel een bruine op, dat was best lekker hihi;-)
    oooh en die foto's dan wil ik eigenlijk wel heel graag zien waar je nu echt uithangt… helaas vind me portemonnee dat niet zo leuk… hihi dus vette pech voor mij! ga nog lekker genieten.

    dikke kus van de grote voor de kleine zus

    p.s. moet ik je schoen misschien zetten voor sinterklaas want die kan natuurlijk nooit tegelijk hier en daar bij jou zijn:D xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

3 maanden op reis in sri lanka.

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 437
Totaal aantal bezoekers 11355

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 20 December 2013

Mijn avonturen in sri lanka

Landen bezocht: