lekker lui en goed begin van stage - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu lekker lui en goed begin van stage - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu

lekker lui en goed begin van stage

Blijf op de hoogte en volg laura

01 Oktober 2013 | Sri Lanka, Negombo

Weer een verhaaltje vanuit het verre Sri Lanka,

Donderdag ben ik kennis wezen maken met de directeur van de school, echt een hele aardige man! Ik voelde me wel lekker bekeken haha voel me net een aap in de dierentuin. Al die jongens keken van WOW een wit mens haha.
De rest van de dag eigenlijk niks uitgevoerd, lekker een lamme dag. Erg productieve dag (A)

Vrijdag was ook nog lekker lui. En ik geloof het zelf nog amper maar ik heb toch echt van 7.00 tot 11.30 uur aan school zitten werken. ( brave leerling haha ). Ik begin wel al te merken dat ik in het ritme kom. De dagen zijn steeds sneller voorbij... ( jammer genoeg )

Zaterdag heerlijk lang uit kunnen slapen. En als een ontbijt lekker omelet gegeten, mmmmmmm. Dat was nog eens lekker wakker worden. En als je dan 's avonds lekker wil gaan douche, zit er ineens een vieze gekko in de hoek van de badkamer. Ik weet zeker dat ik nog nooit zo snel heb gedoucht!!! Dat was dus echt niet leuk!!

Zondag heb ik heerlijk gewandeld met Nilu en Mark. Heerlijk in het zonnetje naar de groenteboer. En weer voelde ik me net een aap. Daarna nog lekker in het zonnetje gezeten :D

Gister naar Colombo geweest, want visum was verknalt door mensen op het vliegveld. Mocht bij het hoofd van de ambassade komen. En alles was meteen in orde :D Happy me. Daarna geluncht bij de mac! (jaja dat hebben ze hier ook. 's avonds lekker gebbknoeit op een verjaardag :D jumjum. Waar een vrouw tegen mij moet komen vertellen dat ik mooi ben, van een paar jongens die te verlegen waren om het zelf te doen. En een simkaart gehaald voor mijn telefoon. Kortom geweldige dag.

Vandaag eerste stagedag gehad. Proppend in de bus, wel 27 rupees haha ( 177 rupees is 1 euro ). Het was Childrensday, dus hele dag feest. En omdat ik nieuw ben mocht ik een liedje zingen in het nederlands. Ff voor 4000 jongens! Kreeg wel staande ovatie haha. In een tuk tuk terug naar huis. Echt super grappig om eens in te zitten!

Wist je dat...
... bananen hier super schattig zijn, nog kleiner als mijn hand.
... childrensday hetzelfde is als moeder en Vaderdag (wat ze hier niet kennen)
... tv shows worden opgenomen in gymzalen
... het nieuws letterlijk word opgelezen uit de krant.
... je haren worden afgeknipt, als je als leerling iets hebt gedaan wat niet kan.

Tot de volgende!!

  • 01 Oktober 2013 - 14:48

    Marjon & Peter:

    Hoi Laura,
    Fijn dat het allemaal goed !! gegaan is en je het naar je zin hebt.
    Zo zullen de dagen wel vliegen. Geniet er maar van. Groetjes "de buren".

  • 01 Oktober 2013 - 15:48

    Paps:

    Leuk verhaal, en eens wordt je beroemd, lekker zonnig en fijn voor je knip. En niet stout zijn, zonde van je haar.Tot het volgende verhaal.Daddy

  • 01 Oktober 2013 - 17:17

    Mama:

    ja het gaat niet zoals in Nederland allemaal dure studio's. zeg welk liedje had eigenlijk gezongen ?? en je had het zondag al over die banaantjes maar ze zijn echt klein nou geniet ze weer deze week en tot het volgende verhaaltje XXX knuffels mama

  • 01 Oktober 2013 - 17:26

    Marielle:

    Haha! Dan heb je die bananen in 1 hap op! En die gekko nog vaker tegengekomen? Klinkt iig allemaal wel erg leuk!

    Veel plezier weer!

    Dikke kus!

  • 01 Oktober 2013 - 19:03

    Tante Riet:

    hallo Laura
    leuk om te horen dat het goed met je gaat en ja die gekko in de badkamer zul je nog wel vaker zien maar dat went ook wel denk ik hij is in ieder geval een stuk kleiner als jij dus zo heel bang hoef je er niet van te zijn het is natuurlijk wel even wennen nou nog veel plezier daar de groetjes en tot een volgend bericht

  • 01 Oktober 2013 - 20:54

    Tante Ans:

    Leuk om je verhaaltje te lezen en fijn dat het zo goed gaat die gekko neem je gewoon voor lief vreet wel lekker alle stekende insecten op dus misschien ben je nog wel eens blij dat ie er zit.
    Geniet lekker van alle nieuwe dingen daar en wij kijken uit naar je volgende bericht.
    Dikke knuffel van ons XXX

  • 01 Oktober 2013 - 21:34

    Ben En Tonnie:

    Hoi Laura,
    Zo te lezen begin je al aardig te wennen. Fijn dat alles goed met je gaat. Ik ben ook wel benieuwd welk lied jij hebt uitgezocht om te zingen. Ik zou zeggen, laat het ons ook eens horen als je weer thuis bent, wij komen graag naar je luisteren. Veel succes daar en geniet ervan. Groetjes en wij zien uit naar jou volgende belevenissen.
    Groetjes Ben en Tonnie

  • 04 Oktober 2013 - 09:57

    Tante Ine:

    Leuke belevenissen en ik lees dat je al een huisdier hebt misschien volgen er nog wel meer wie weet. X tante Ine

  • 04 Oktober 2013 - 14:43

    Miranda:

    Hoi Laura,

    Wat een belevenis! zo in je eentje naar zo'n vreemd land..... maar zo te lezen gaat dat je heel '' goed af ''
    Ik wacht weer op je volgende verhaal! Groetjes en geniet er heeeel veeeel van Miranda en de rest van de family.

  • 05 Oktober 2013 - 15:19

    Oma:

    Hallo Laura
    Ik zit hier bij Nille te lezen wat jij allemaal hebt gedaan.
    mijn eerste ervaring met de computer zit er al weer op,
    ik vind het fijn om te lezen dat alles goed met je gaat , hier gaat het ook goed !
    Wel een grote kans om verliefd te worden daar met al die jongens!

    We lezen het wel weer !
    groetjes Oma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

3 maanden op reis in sri lanka.

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 456
Totaal aantal bezoekers 11361

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 20 December 2013

Mijn avonturen in sri lanka

Landen bezocht: