nog maar 1 weekje - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu nog maar 1 weekje - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu

nog maar 1 weekje

Blijf op de hoogte en volg laura

10 December 2013 | Sri Lanka, Negombo

En toen waren we aangekomen in mijn laatste week…

Vorige week woensdag nog lekker wezen shoppen samen met Nilu. Ik krijg er geen genoeg van. Het is ook allemaal zo super duur hier hihi.
Ook heb ik vorige week het fotoboek gekregen van stage. Zitten echt hele leuke foto´s in!! Ik ben er super blij mee in elk geval. Maar die foto´s kunnen jullie lekker pas bewonderen als ik weer thuis ben haha.

Ook ben ik afgelopen vrijdag naar een hotel geweest aan het strand. Wat heb ik toch ook een zwaar leven hier poehpoeh. Heerlijk een weekendje relaxen stond voor de deur. Dat heb ik dan ook wel echt gedaan!! Vrijdag als eerste een paar uur lekker bij het zwembad in de zon gelegen en in mijn boek een stuk gelezen. Het was lekker genieten haha dat weet ik wel. Vrijdag ook meteen de roomservice uitgeprobeerd en lekker een biertje gedronken op een leuk weekend haha.

Zaterdagmorgen heerlijk een strandwandeling gemaakt. En toevallig was het nog hetzelfde stuk strand waar ik de eerste week was ook. Daar heb ik toen die mooie foto gemaakt van de zonsondergang. Nou was het natuurlijk ochtend en dan is er helemaal geen zonsondergang. Maar wel een hele mooie zee. Met allemaal vissersbootjes erop. Geeft in ieder geval wel een heel leuk gezicht. En natuurlijk liepen er ook de beruchte souvenir verkopers rond. Super fijn!! Daarna nog een eindje de straat in gewandeld om te kijken wat er nog meer zat. Ik heb niet veel meer gezien als hotels, hotels en o ja! Hotels. Op de terugweg nog een paar winkeltjes gekeken maar dit keer heb ik mezelf ervan weten te weerhouden om iets te kopen (A) ooit leer ik het nog wel. Maar dat duurt even haha de rest van de dag weer heeeeerlijk een paar uur aan het zwembad gelegen. En toen leek het wel of er een bijeenkomst was voor Nederlandse toeristen. Ik zou bijna denken dat ik gewoon in Nederland was. Op de sneeuw en de kou na dan, want hier is natuurlijk warmte en zon (A)!!

Zondag na het heerlijke weekendje weer lekker richting huis. En uiteindelijk was het hotel goedkoper als ik dacht! Dat is altijd leuk!

Gister was ik heerlijk tv aan het kijken met Mark en Shaun. Ja ja de jongens kijken hier gewoon een barbie film haha super vet!! En daarna hebben we lekker de powerpuffgirls gekeken. Hier kennen ze dat nog! Super leuk!

Nou dat was hem weer voor deze week. En misschien volgende week nog een klein verhaaltje. Maar misschien bewaar ik dat voor als ik lekker terug ben ;) we zullen zien!! Tot over 10 daagjes in ieder geval!!

  • 10 December 2013 - 09:08

    Mama En Papa:

    Hey meisje
    Wat is de tijd snel gegaan de drie maanden al bijna om op een week na je hebt het daar ook zo goed naar je zin gehad en dan vliegt de tijd.
    Geniet nog van deze laatste week en eerlijk gezegt vinden wij het toch wel heel fijn als je weer thuis bent nou maak er nog wat van en tot volgende week
    Knuffels en XX

  • 10 December 2013 - 09:22

    Linda:

    Lief zusje,

    Oehhh bijna weer thuis, en wat hebben we je gemist!!!!
    Ik ben aan het aftellen begonnen hoor.
    Benieuwd na alle aankopen als je terug komt hihi;)

    veel plezier nog tijdens de laatste daagjes mop.

    Veel liefs linda en sander

  • 10 December 2013 - 09:28

    Tante Ans:

    Heerlijk om te horen dat je daar zo geniet maar ook weer lekker dat je bijna naar huis komt zal fijn zijn om je weer te zien en te genieten van al je foto´s en verhalen in het echie.
    dikke knuffel en tot gauw XXX

  • 10 December 2013 - 10:18

    Tante Riet:

    hoi Laura
    wat gaat de tijd toch snel en wat heb je veel gezien en mee gemaakt maar het is toch ook wel weer leuk omje hier in Nederland terug te zien ik heb erg genoten van jou verhaaltjes dus ik zou zeggen geniet nog van deze week en als je terug bent horen we de rest wel
    groetjes van ome Mies en van mij

  • 10 December 2013 - 13:08

    Marij En Peter:

    Hoi laura,
    Fijn om nog even een relax weekendje te hebben.
    nog veel succes de laatse week op je stage.
    en wat zijn die maanden snel omgegaan.
    groetjes van uit Heesch

  • 10 December 2013 - 13:47

    Rob:

    Jeej bijna weer thuis

  • 11 December 2013 - 13:50

    Tonnie En Ben:

    Ook wij wensen jou nog een fijne week toe. Ik kijk er in elk geval naar uit om je weer te zien. Alvast een hele goede reis en tot gauw.

  • 17 December 2013 - 09:51

    Corina:

    Hey wereldreiziger, geniet nog van de laatste daagjes daar en daarna weer veilig naar huis! Lekker kerst vieren en het nieuwe jaar heeeeeeel goed inluiden :) groetjes!

  • 19 December 2013 - 12:59

    Miranda:

    Hoi Laura,

    Nog effe snel je laatste 3 verhaaltjes gelezen; was er nog niet van gekomen!
    Maar zo te zien heb je een fijne tijd gehad in Sri-lanka! dat nemen ze je nooit meer af.
    Geniet nog van deze laatste dagen.......... en dan, op naar Nederland.
    Lekker weer naar je ouders, zussen en broer en natuurlijk je vrienden, je zult wel heel wat
    te vertellen hebben.
    Heb met plezier je verhaaltjes gelezen, verder nog een hele goeie reis naar huis.

    Groetjes fam.v/d Berg, Herpen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

3 maanden op reis in sri lanka.

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 3421
Totaal aantal bezoekers 11351

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 20 December 2013

Mijn avonturen in sri lanka

Landen bezocht: