afscheid stage - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu afscheid stage - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van laura orsouw - WaarBenJij.nu

afscheid stage

Blijf op de hoogte en volg laura

03 December 2013 | Sri Lanka, Negombo

Nu alweer een nieuw verhaal??!! Ja inderdaad nu alweer. Het is nog niet een week later maar dat geeft niks.

Aangezien het maar een paar dagen later is heb ik natuurlijk niet zo super super super veel te vertellen. Maar ik heb wel weer wat heel leuks meegemaakt!! En dat is het belangrijkste denk ik dan toch.

Ze vertelde me vrijdag op stage dat ze iets speciaals voor mij hadden georganiseerd. Omdat het jaar zo goed als voorbij is en hun schooljaar dus ook! De vorige keer toen de Koreaanse lerares afscheid had genomen had ze haar traditionele kleding aan. Dus vroegen ze natuurlijk ook aan mij of ik traditionele kleding had. Ik moest eigenlijk best wel hard mijn best doen om niet kei hard te gaan lachen. Ik vertelde met mijn superübercoole pokerface, dat wij eigenlijk geen traditionele kleding meer dragen. Dat er maar een paar mensen zijn die dat nog doen. Dat was voor hun wel heel raar, want ze dachten dat iedereen wel traditionele kleding droeg zo nu en dan. Ik dacht daarna dat ik eigenlijk mijn jurkje van carnaval mee had moeten nemen. Maar dan zouden ze wel raar opkijken als ik in mijn hollandse jurkje daar aan kom springen hahaha toen hebben we daarna samen maar besloten dat ik speciaal voor hun nog een keer mijn saree draag.

Eenmaal maandag op school aangekomen was het nog even wachten tot het tijd was voor het kleine feestje. Om 9 uur kwamen ze mij halen in de staff room hihi toen naar de ingang van de school toe. Daar stond de directeur van de lagere school op mij te wachten. Samen met het orkestje van school. Zodat we met z’n alle naar binnen konden. Eenmaal binnen hadden ze speciaal voor mij de 2 dansen, die ik het leukste vond op het schoolconcert, voorbereid. Echt super leuk!! Weer al die lieve kleine obelix en asterix dans haha daarna allemaal leuke (nep)bloemen gekregen. En ook nog een cadeautje. Er hadden ook een paar mensen waaronder de directeur en een leerling een speech voor mij. Echt super lief!! Eenmaal alles afgelopen kwamen 2 leerlingen naar mij toe om mijn adres te vragen. Zodat ze iets konden sturen! Daarna nog met alle leraren genoten van traditioneel eten. NOG MEER CAKE!!!! En bananen, maar die kan ik ondertussen niet meer zien. Elke dag al die bananen haha. Heb de dvd van het schoolconcert nog gekregen en mijn absentboek. En vrijdag nog de foto’s, zodat ik de foto’s van mijn afscheid ook had.

Was echt een super feestje!

Dat was hem weer voor nu! Tot volgende week!


  • 03 December 2013 - 08:21

    Linda :

    Zussie,

    Waaaaaah das echt zo leuk een feestje ter ere van jou afscheid!
    En wat leuk dat je dan zoon hele dans en cadeautjes en alles krijgt.
    Je hebt ut volgens mij echt zo leuk gehad daar;-)

    Besefte me gistere dat je al weer bijna thuis bent, gelukkig want ik mis je wel vort echt!!!;-)

    Nou meisie geniet er nog van de laatste weekjes.

    Liefs Linda en Sander

  • 03 December 2013 - 09:33

    Marielle:

    Supervet! Ben benieuwt naar de foto's, het verhaal is iig gaaf! Geniet nog van je laatste vrije weekjes!

    Tot snel!

    Xx

  • 03 December 2013 - 10:23

    Tante Ans:

    Super leuk maar je had toch wel even de klompendans kunnen doen, o nee je had natuurlijk ook geen klompen bij. liefs van ons XX

  • 03 December 2013 - 13:20

    Paps:

    Leuk verhaal, alweer iets geleerd volgende keer je klompen en je kostuum uit 1930 meenemen.
    En dansen maar vinden ze daar reuze interessant. Op naar het volgende avontuur.
    Groetjes pap en mam

  • 03 December 2013 - 19:49

    Marij En Peter:

    Hoi Laura,
    wat leuk dat ze dat voor je organiseren, een hele ervaring weer.
    Geniet nog lekker van je laatste weken en natuurlijk van de zon.

  • 03 December 2013 - 20:13

    Tante Ine.:

    Kei leuk verhaal, ik heb er van zitten genieten, laat staan dat je dit echt mee maakt dan geniet je nog dubbel zoveel natuurlijk en dat voel je bij het lezen van je verhaal! X tante Ine

  • 03 December 2013 - 21:34

    Tonnie En Ben:

    Hoi Laura,

    Wat gaat de tijd snel!! Nog lekker een paar weekjes genieten, want voor je het weet ben je weer thuis. Hier is het nu koud en mistig, maar jouw verhalen brengen de zon met zich mee.

    Groetjes Tonnie en Ben

  • 03 December 2013 - 23:42

    Mart:

    Hoi Laura,

    geweldig leuk om te lezen hoe het je daar vergaat. Ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen als je terug bent. Kun je me ook een mailadres sturen waarop je bereikbaar bent omdat ik ook nog een paar opleidingsgerichte vragen heb.

    geniet nog van je laatste weken op Sri Lanka

    groeten
    Mart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

laura

3 maanden op reis in sri lanka.

Actief sinds 04 Sept. 2013
Verslag gelezen: 561
Totaal aantal bezoekers 11347

Voorgaande reizen:

23 September 2013 - 20 December 2013

Mijn avonturen in sri lanka

Landen bezocht: